كسب درآمد از يوتيوب

راه اندازي انواع كسب و كار اينترنتي و روشهاي درآمدزايي

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

كسب درآمد از يوتيوب

۲۳ بازديد

درآمد زايي از يوتيوب به دو صورت مستقيم و غيرمستقيم امكان پذير است. منظور از مستقيم يعني درآمد زايي از خود يوتيوب مي باشد. معناي غير مستقيم نيز، كسب درآمد به كمك يوتيوب است. روش اخير را روشني توضيح خواهيم داد. قبل از شروع و آشنا كردن شما با شيوه هاي مختلف كسب درآمد بايد يادآور شويم كه در كوتاه ترين زمان، انتظار بيش ترين درآمد را نداشته باشيد چون در اين صورت خيلي زود نااميد و از ادامه كار دلسرد مي شويد. پس موفقيت در كار نيازمند صبر و حوصله و اعتماد به شبكه مزبور است.

شيوه هاي كسب درآمد از يوتيوب، درآمدزايي در يوتيوب

اگر راهنمايي هاي لازم را به خوبي به كاربگيريد قطعا پس از مدتي درآمد قابل توجهي خواهيد داشت. همان طور كه مي دانيد درآمد از يوتيوب به دلار مي باشد پس ارزش وقت و حوصله را دارد.

شيوه هاي كسب درآمد از يوتيوب

قبل از معرفي شيوه ها بايد بدانيد كه بهتر است براي شروع فعاليت خود به يك يوتيوب پارتنر تبديل شويد تا بتوانيد از تبليغات، حق اشتراك و ديگر مزاياي يوتيوب بهره مند شويد. براي انجام اين كار لازم است:

  • حساب خود را راه اندازي كنيد.
  • كانالي در يوتيوب بسازيد.
  • كانال خود را به اندازه كافي رشد دهيد كه مطابق با شرايط باشد.
  • درمورد فعاليتي كه قصد شروع آن را داريد به صورت جامع تحقيقي انجام دهيد و در نهايت تمركز خود را بر رعايت قوانين يوتيوب بگذاريد.

روش اول

فروش كالاهاي مربوط به كسب و كار خود: به اين معني كه شما درحال حاضر محصول يا خدماتي براي ارئه داريد. پس به اين شكل مي توانيد محصولات و خدمات خود را به فروش برسانيد.

  • در ابتدا محصول خود را تصور و طراحي كنيد.
  • محصول را بسازيد.
  • براي محصول خود، پيجي در سايت ايجاد كنيد.
  • قسمت كالايي يوتيوب پارتنر خود را فعال كنيد.
  • محصول خود را در ويدئو هايي كه منتشر مي كنيد، تبليغ كنيد.
  • كاربران را به پيج خود دعوت كنيد تا از اين طريق افراد بيش تري از محصولات شما ديدن كنند.

چگونه در يوتيوب معروف شويم

روش دوم

چگونه در يوتيوب معروف شويم

توليد محتوا : مزيت توليد محتواهاي تبليغاتي  يوتيوب در مقايسه با اينستاگرام اين است كه نياز نيست شما حتما يك اينفلوئنسر باشيد تا بتوانيد تبليغ كنيد بلكه اگر شما به هر نحوي بازديد خوبي داشته باشيد، مي توانيد با برندهاي معروف آشنا شويد و تبليغ آن ها را در ويدئوهاي خود داشته باشيد.

اگر تا به حال از يوتيوب استفاده كرده باشيد، حتما متوجه اين موضوع شده ايد كه در ابتدا، ميانه و انتهاي ويدئوهايي كه مشغول تماشاي آن هستيد، محتواي تبليغاتي پخش مي شود. تقريبا مشابه آن چه كه در ميانه برنامه هاي تلوزيوني شاهد آن هستيم. در اين كار تبليغ دهندگان مبلغي به ازاي تعدادي مشخص از نمايش ها مي پردازند. مبلغي كه سهمي از آن به ميزبان تبليغات يعني شخصي كه تبليغ در ميان ويدئوي او به نمايش درآمده، مي رسد.

منبع : چگونه در يوتيوب معروف شويم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.