سفارش آنلاين اسپري نانو بوگير سيگار

راه اندازي انواع كسب و كار اينترنتي و روشهاي درآمدزايي

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سفارش آنلاين اسپري نانو بوگير سيگار

۲۵ بازديد

خريد اينترنتي اسپري بوگير سيگار براي انواع محيط و سالن ها با كيفيت بالا و رايحه بسيار خوشبو محصولي متفاوت كه به كمك آن ميتوانيد در محيطي از جمله سالن، ماشين، اتاق و ... باشيد براحتي حس خوبي را ميتوانيد تجربه كنيد و تجربه متفاوتي را حس كنيد. اين محصول در انواع گوناگون عرضه شده و بسيار كاربردي است و به همين خاطر از نوع نانو ساخته شده و به اصطلاح به آن بوگير سيگار ميگويند و اين عمل براحتي قابل انجام است.

ويژگي هاي اسپري نانو بوگير سيگار:
- حذف كامل بوي سيگار در اتومبيل و ساير محيط ها
- بدون ايجاد حساسيت براي افراد پس از استفاده   
- غير سمي و سازگار با محيط زيست     
- سرعت بالا در ازبين بردن بوي بد
- فاقد مواد مضر شيميايي
- دوستدار محيط زيست

به اندازه كافي از نوترال اسموك ترجيحا روي كف پوشهاي خودرو اسپري كنيد تا مطمئن شويد ميزان مصرف شده منابع بو را خنثي مينمايد. تعداد دفعات اسپري ميتواند ۴ تا ۱۰ مرتبه ( پاف) براساس ميزان شدت بو متغيير باشد سپس فن چرخش داخلي را روشن نموده واز خودرو خارج شده ، درب خودرو را بسته و براي ۳ تا ۵ دقيقه در اين حالت قرار دهيد. در صورت عدم استشمام بو با آرامش از رانندگي بدون بوي سيگار لذت ببريد.
به محض اسپري نمودن نوترال اسموك ، تركيبات آلي موجود ، در محيط پخش شده و به عامل اصلي بو اتصال يافته ، بو را جذب و سپس با آن واكنش ميدهد كه ملكول هاي جديدي تشكيل ميشوند . سپس ساختار بو شكسته شده و با شكسته شدن اين ساختار ، ملكول هاي بزرگتر ، غير فرارتر و بي بوتر ايجاد ميشود كه در نهايت منجر به از بين رفتن بوي سيگار ميگردد.

احتياط :
پس از اسپري نوترال اسموك از خودرو خارج شويد و از استنشاق آن خودداري كنيد. – از پاشش مستقيم روي لباس ، اجزاء چرمي ، پليمري و پارچه اي خودرو اجتناب نمائيد. – از پاشش بر روي چشم و پوست خودداري نمائيد.



قيمت : 119000 تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.