كسب درآمد از آپارات با جديدترين متدهاي آموزشي

راه اندازي انواع كسب و كار اينترنتي و روشهاي درآمدزايي

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

كسب درآمد از آپارات با جديدترين متدهاي آموزشي

۲۸ بازديد

براي كسب درآمد از آپارات در ابتدا نياز به حسابي شخصي خواهيد داشت. در اين حساب اطلاعات مورد نياز را وارد كنيد تا از اين طريق شما را به عنوان يكي از كاربران خود درنظر گيرد. همچنين نياز است شماره حساب خود را وارد كرده تا هنگام دريافت درآمد با مشكلي مواجه نشويد. پس از ثبت نام و وارد كردن اطلاعات مربوطه، عنوان توليد كننده يا بازنشر كننده را در سيستم كسب درآمد براي خود انتخاب كنيد. عضويت شما بر مبناي توليد كننده يا بازنشر كننده شرايط متفاوت و نحوه پرداخت متفاوتي را داراست. پس از ارسال درخواست و تكميل اطلاعات از طريق آپارات، كانال شما بررسي و نتيجه آن از طريق ايميل ارسالي شما، اطلاع داده مي شود.

كسب درآمد از آپارات چقدر است

كسب درآمد از آپارات چقدر است

ميزان درآمد شما بستگي به فعاليتتان در سايت دارد. ميزان درآمد شما در ابتداي هرماه بررسي مي شود. اگر مبلغ مورد نظر بيشتر از ۱۵۰ هزار تومان باشد، به صورت خودكار به حساب شما واريز مي گردد. يعني حداقل مبلغ پرداختي ماهانه جهت تسويه حساب ۱۵۰ هزار تومان است.

آپارات به تازگي سيستم درآمد زايي جديدي را براي كاربران خود درنظر گرفته است و قصد دارد درصد بالايي از درآمد را به توليد كنندگان محتوا اختصاص دهد. البته براي بازنشر كنندگان هم سيستم درآمدي متفاوتي را درنظر داشته است. در سيستم جديد از توليد كنندگان حمايت بيش تري شده است به گونه اي كه تفاوتي ندارد توليدكننده، حرفه اي باشد يا آماتور. همچنين سعي شده است. قوانين سخت گيرانه اي براي تخلفات درنظر بگيرد. گزارش تخلفات توليد كنندگان را با جديت بررسي كند و درصورت مشاهده تخلف از طرف بازنشركنندگان و رعايت نكردن قوانين كپي رايت، سيستم درآمدي آن ها را قطع خواهد كرد. سيستم جديد نيز همچون قبلي بازه پرداخت درآمد به صورت ماهانه مي باشد. اگر استقبال خوبي صورت گيرد احتمال دارد بازه زماني به ۱۵ روز كاهش يابد. درآمد زايي از آپارات از طريق مشاهده كليپ حاصل مي شود. اين روش بيش تر براي اشخاصي مناسب است كه به مشاهده كليپ در شبكه هاي اجتماعي علاقه مند هستند و زمان زيادي را براي آن صرف مي كنند. همچنين اشخاصي كه كليپ مي سازند و در اين حوزه تخصص دارند مي توانند از اين راه به كسب درآمد بپردازند. در ادامه شما را با چگونگي ساخت و بازنشر كردن ويدئو آشنا مي كنيم.

كسب درآمد از آپارات با توليد ويديو

كسب درآمد از آپارات با توليد ويديو

توليد ويدئو و كيفيت محتوايي آن: در سيستم درآمدزايي جديد آپارات، توليدكننده محتوا فردي است كه از صفر تا صد ويدئو توسط وي ساخته شده باشد. همچنين براي اين كه بتوانيد به عنوان توليد كننده درآمد كسب كنيد، بايستي حداقل ۲۰۰ دنبال كننده و حداقل ۳۰۰ بازديد طي سه ماه اخير را داشته باشيد. با اين كه دوبله فيلم ها هم نوعي توليد محسوب مي شود اما اضافه كردن زيرنويس يا ميكس آن توليد به حساب نمي آيد. از جمله قوانين سخت گيرانه آپارات براي توليد كننده ها اين است كه درصورت استفاده از تيترهاي بي ربط و بازنشر كرن حتي يك ويدئو باعث قطع درآمد توليد كنندگان مي شود. همچنين اضافه كردن عكس بي ربط به محتواي ويدئو علاوه بر اخطار، منجربه لغو دسترسي كانال توليدكننده خواهد شد. توليدكننده موظف است محتوا را طبق قوانين جمهوري اسلامي ايران توليد كند. طبق قانون توليدكننده مكلف به رعايت حق نشر ديگر آثار مي باشد. هرگونه خرابكاري در سيستم بازديد ويدئو موجب حذف كانال به صورت هميشگي مي شود. مسئوليت محتواي بارگزاري شده با توليدكننده است و آپارات در قبال آن مسئولتي ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.