چگونه از لمينت متحرك دندان استفاده كنيم؟

راه اندازي انواع كسب و كار اينترنتي و روشهاي درآمدزايي

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

چگونه از لمينت متحرك دندان استفاده كنيم؟

۳۷ بازديد

خريد لمينت متحرك دندان محصولي جديد و متفاوت براي خانم و آقايان كه دندان هاي خراب و نصفه دارند مي تواند قابل استفاده باشد. لمينت محصولي است كه داراي يك لايه نازك به رنگ سفيد صدفي مي باشد وبه طور كامل روي تمام سطح دندان ها پوشيده ميشود. با پويشيده كامل سطح دندان مي توانيد خرابي آن را پوشش دهيد و اعتماد به نفس خودتان را نيز حفظ كنيد. اين محصول در دو نوع اسنپ آن اسمايل و ترو اسمايل در مركز پخش لمينت متحرك دندان با قيمت مناسب براي مشتريان عرضه شده است. در هيچ كدام از فروشگاه هاي مشابه نميتوانيد محصول اصلي با كيفيت را تهيه كنيد. اين فروشگاه فعاليت خود را بر افزايش رضايت مشتريان قرار داده و درنظر دارد بهترين محصولات را براي آنها عرضه كند.

لمينت متحرك دندان چيست؟

اگر با واژه لمينت آشنايي داشته باشيد مي دانيد كه اين محصول بصورت لايه با ضخامت بسيار نازك طراحي شده و به دو مدل ثابت و متحرك عرضه شده است. در اين بخش از فروشگاه ما به معرفي و فروش نوع متحرك فعاليت مي كنيم و بيش از 5 سال مي باشد كه در اين زمينه فعاليت مستمر داريم. با توجه به سابقه فعاليت در اين عرصه توانسته ايم محصولات با كيفيتي را براي مشتريان خود ارائه كنيم و با خريد لمينت متحرك دندان مي توان زيبايي دندان را تا بالاترين كيفيت پوشش دهيد.

لمينت متحرك دندان اسنپ آن اسمايل

قيمت : ۹۸۰۰۰ تومان

خريد اينترنتي لمينت

لمينت متحرك ترو اسمايل اورجينال

قيمت : ۱۸۰ هزار تومان

خريد اينترنتي لمينت

حال با توجه به توضيحات بالا بايد بدانيد لمينت متحرك قابليت جابه جايي دارد يعني هر زمان كه نخواهيد مي توانيد آن را از دهان خود خارج كنيد و هر كجا كه نياز باشد از آن استفاده كنيد. همانطوركه درتصوير كالا مي بينيد يك لايه نسبتا نازك بر روي كل سطح دندان قرار ميگيرد و هنگام لبخند دندانهاي طبيعي به نظر مي رسد.

چگونه از لمينت متحرك دندان استفاده كنيم؟

سوالي كه بسياري از مشتريان ميپرسند همين موضوع است، قبل از هرچيز بايد با محتويات بسته بندي آشنايي پيدا كنيد دو عدد قالب مخصوص و دو عدد خمير شكل پذير داخل يك قوطي دايره شكل قرار دارد. ابتدا بايد يك ليوان آب داغ آبي كه تقريبا روي دماي 60 درجه يا 70 باشد كافيست برداريد و خمير مخصوص را داخل آن قرار دهيد تا خمير به كمك حرارت نرم شود. بعد از 2 دقيقه حالا بايد خمير را از داخل آب برداريد و داخل قالب قرار دهيد و قالب را روي دندان هاي خود قرار دهيد. در اين حالت بايد با انگشت اشاره و شصت بدنه قالب را به سمت داخل بفشاريد تا فرم كامل دندان ها به قالب بنشيند.

حالا بايد به حالتي كه قالب روي دندان است آن را از دندان خارج كنيد و خمير روي دندان بماند يك سوزن برداريد و از پهناي آن درزهاي دندان را بر روي خمير مخصوص ايجاد كنيد. در مرحله آخر كمي آب داخل دهان نگه داريد تا فرم خمير حفظ شود، تبريك ميگوييم شما توانستيد كه از كامپوزيت متحرك دندان استفاده كنيد.

چرا بايد لمينت دندان متحرك بخريم؟

افراد زيادي هستند كه به هر دليلي دندان هاي خراب دارند مثل شكستگي، افتادگي، پوسيدگي، خراب شدن، زرد يا سياه شدن و … و در حال حاضر امكان هزينه هاي هنگفت دندانپزشكي را ندارند. به همين پيشنهاد ميكنيم تا از لمينت متحرك دندان استفاده كنند. اين لمينتها از مواد اوليه با كيفيت ساخته شده و جنس بسيار عالي دارد و به كمك آن مي توانيد زيبايي دندانهايتان را حفظ كنيد. با زيبايي دندانها عملا افزايش اعتماد به نفس براي افراد احيا مي شود. پس اگر شما هم با مشكلاتي چنين مواجه هستيد مي توانيد اقدام به خريد لمينت متحرك دندان با قيمت ارزان كنيد و آن را درب منزل بصورت مستقيم تحويل بگيريد.

لمينت متحرك دندان اسنپ آن اسمايل

قيمت : ۹۸۰۰۰ تومان

خريد اينترنتي لمينت

لمينت متحرك ترو اسمايل اورجينال

قيمت : ۱۸۰ هزار تومان

خريد اينترنتي لمينت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.