افيليت ماركتينگ يا همكاري در فروش ديجي كالا چيست

راه اندازي انواع كسب و كار اينترنتي و روشهاي درآمدزايي

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

افيليت ماركتينگ يا همكاري در فروش ديجي كالا چيست

۲۷ بازديد

به بازار اشتراكي اينترنتي كه در آن محصولات اينترنتي توسط بازارياب ها معرفي مي شود افيليت ماركتينگ يا همكاري در فروش مي گويند كه اگر نگاهي به آمار فروش ديجي كالا بيندازيد متوجه خواهيد شد كه سهم گسترده اي از فروش اين شركت توسط اين سيستم به فروش رسيده است. روند كار affiliate marketing به اين صورت است: شما به عنوان يك بازارياب بازديد كنندگان سايت خود را به سمت سايتي كه فروشنده ي محصول است هدايت مي كنيد، سپس در ازاي خريدي كه در اين مسير توسط بازديد كننده اتفاق مي افتد درصدي از آن فروش نيز به عنوان پورسانت يا كميسيون از آن شما مي شود. اگر نگاه به نصوير زير بيندازيد قطعا درك بسيار خوبي از اين چرخه بدست مي آوريد.

افيليت ماركتينگ يا همكاري در فروش ديجي كالا چيست

با توجه به قدرت افيليت ماركتينگ كه در دنيا اثبات شده تصميم بر اين گرفتيم تا يك مجموعه كامل را براي شما عزيزان تهيه كنيم شما در اين مجموعه آموزشي از صفر تا صد مواردي كه نياز است ياد بگيريد را به شما بصورت عملي ياد خواهيم داد و در انتهاي دوره نهايت كمتر از دو ماه به درآمد قطعي مي رسيد و به مرور زمان اين درآمد افزايش پيدا خواهد كرد.

آموزش كامل همكاري در فروش ديجي كالا

شايد از خودتان بپرسيد چرا ما به شما سيستم همكاري در فروش ديجي كالا را پيشنهاد مي دهيم؟ پاسخ اين سوال بسيار ساده است چون شركت ديجي يكي از قدرتمندترين سيستم فروشگاهي ايران را دارد و به عنوان بزرگترين فروشگاه آنلاين خاورميانه فعاليت مي كند. اين شركت با پشتوانه قوي كه دارد مي توانيد به آن اعتماد كنيد و مطمن باشيد كه با توجه به سياست هاي مالي كه دارد هيچگاه با مشكل مالي برخورد نمي كند پس پورسانت فروش شما بدون شك به موقع پرداخت مي شود. پورسانت هايي كه در digikala براي همكاران و بازاريابان در نظر گرفته بسيار مناسب است كه اگر بتوانيد فروش خود را افزايش دهيد اكانت شما به نقره اي و طلايي برسد پورسانت شما نيز افزايش پيدا مي كند.

آموزش كامل همكاري در فروش ديجي كالا

در آموزش كامل همكاري در فروش digikala به شما خواهيم گفت كه اگر بتوانيد هر كاربر جديد را عضو اين سيستم كنيد كه به عنوان مشتري جديد از آن ياد مي شود مبلغي ما بين ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان پاداش به شما تعلق خواهد گرفت. همچنين اين شركت در بين مردم به عنوان يكي از قوي ترين برندهاي معتبر كشور قرار گرفته و عملا نرخ تبديل به مشتريان نيز در اين سيستم بسيار بالا است. شايان ذكر است اين فروشگاه آنلاين تعداد محصولات موجود در آم به بيش از ۲ ميليون مي رسد كه فضايي گسترده اي را در اختيار شما مي گذارد تا بتوانيد به درآمد بسيار بالايي برسيد. همچنين كوكي هاي ديجي كالا ۱۵ روز فعال است كه از طريق اين كوكي ها افرادي كه از سمت شما خريد كنند را شناسايي مي كند.

آموزش افيليت ماركتينگ ديجي كالا

محتواي آموزشي افيليت ماركتينگ اين دوره به گونه اي برنامه ريزي شده تا اگر شما هيچ ديدي نسبت به اين روش ها نداشته باشيد باز هم مي توانيد به درآمد برسيد. در اين مجموعه ما سعي كرديم تا از ريزترين نقطه محتوا را براي شما دسته بندي كنيم تا براحتي بتوانيد آنها را درك كنيد. اين مجموعه به دو بخش تئوري و عملي تقسيم شده و سعي شده تمام مواردي كه براي شروع يك كسب و كار آنلاين نياز داريد در آن گنجاده شود.

  • ۱۵ ساعت آموزش بصورت تصويري و با كيفيت HD
  • آموزش راه اندازي سايت با استفاده از وردپرس از صفر تا صد
  • آموزش راه اندازي فروشگاه افيليت توسط سيستم ووكامرسي
  • آموزش نوشتن روش هاي توليد محتوا بصورت عملي
  • آموزش ساخت ويديو براي محصولات در كوتاه ترين زمان
  • انتخاب كلمات كليدي و نحوه تمركز دهي روي صفحات
  • آموزش سئو داخلي سايت و سئو محتوايي در اين بخش عملي توضيح خواهيم داد
  • چگونه در كمتر از ۶ ماه به درآمد چند ميليوني برسيم

منبع متن آموزشي : مقاله آموزش جديد همكاري در فروش ديجي كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.