خريد عمده كفش مردانه

راه اندازي انواع كسب و كار اينترنتي و روشهاي درآمدزايي

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

خريد عمده كفش مردانه

۳۱ بازديد

خريد عمده كفش مردانه در تمام مدلهاي روز طراحي مدرن و شيك مناسب تمام سليقه‌ها كه از توليد كننده بدون واسطه ميتوانيد خريداري كنيد. كفش يكي از مهمترين پوشاك براي افراد است كه نقش مهمي در برابر پاهاي شما دارد. اگر كفشي را بخواهيد خريد كنيد كه مشتريان از شما راضي باشند مجبور هستيد تا محصولات با كيفيت خريداري كنيد كه بتواند نياز مشتريان را رفع كند. اما فروشگاه مداكو به عنوان توليد كننده و مركز فروش عمده كفش مردانه ارزان مدلهاي متنوعي را براي مشتريان خود در نظر گرفته كه از لحاظ كيفيت ميتواند يك محافظ كالاي عالي براي شما عزيزان باشد. از آنجايي كه كفش يك محصول كاملا سليقه اي بوده و نياز مشتريان رفع شود.

خريد عمده كفش مردانه ارزان

در اين مجموعه توليدي شما ميتوانيد انواع مدلهاي كفش مردانه را در طرح هاي مختلف مشاهده كرده و طبق سليقه خودتان ليست سفارش عمده را براي مدير فروش ارسال كنيد. در نظر داشته باشيد كه تمامي محصولات از كيفيت و متريال درجه يك ساخته شده و با خيال راحت مي توانيد از آن استفاده كنيد. اگر در هر شهري كه هستيد مغازه كفش فروشي داريد و عملا ميخواهيد در اين حرفه كار كنيد ميتوانيد مستقيم از توليد كننده اقدام به خريد عمده كفش مردانه كنيد. تمامي سفارشات بين ۲ الي ۵ روز كاري بسته به نوع محصولي كه سفارش مي دهيد قابل توليد و ارسال است كه خريدار بايد ۳۰% از مبلغ كل فاكتور را به حساب فروشگاه واريز نموده و ما بقي واريزي را بايد روز ارسال بار به شهرستان واريز نموده و سفارش را دريافت كند.

پخش عمده كفش مردانه تهران

معمولا تمامي فروشگاه ها در شهرستان‌ها از مركز پخش عمده كفش مردانه در تهران سفارشات خود را ارسال ميكنيم. محصولات همگي از كيفيت عالي برخوردار بوده و عملا رضايت مشتريان نيز در اين حالت حفظ خواهد شد. روش خريد عمده كفش اسپرت مردانه ابتدا بايد وارد كانال عمده فروشي يا از طريق سايت محصولات را مشاهده كنيد سپس ليست سفارشات را مشاهده كرده و به همراه كد كفش براي كارشناس فروش ارسال نماييد همچنين فاكتور در لحظه براي شما آماده شده كه پس از تاييد شما شماره كارت براي شما ارسال شده و مي توانيد ۳۰% مبلغ فاكتور را واريز نموده و سپس بعد از آماده شده بار و ارسال بايد مابقي مبلغ را واريز نموده و محصول يك روزه به دست شما عزيزان ارسال خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.