لمينت متحرك دندان در داروخانه قيمت

راه اندازي انواع كسب و كار اينترنتي و روشهاي درآمدزايي

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

لمينت متحرك دندان در داروخانه قيمت

۲۸ بازديد

قيمت لمينت متحرك دندان در داروخانه آنلاين فروشگاه لمينت متحرك ميتوانيد بصورت اينترنتي تهيه نماييد. اين محصول در سه مدل عرضه شده با كيفيت متفاوت كه زيبايي دندان ها را تا چند برابر افزايش مي دهد. هميشه دندان ها نقطه عطف و يك عنصر مهم در زيبايي خانم ها و آقايان مي باشد كه باعث زيبايي و افزايش اعتماد به نفس آنها نيز مي شود. اعتماد به نفس يكي از عوامل در ارتباط گيري با افراد جامعه است و اگر آن را از دست دهيد مانع اجتماعي شدنتان مي شود.

دقيقا دندان سفيد و يك دست علاوه بر اينكه حس خوبي را به شما منتقل مي كند باعث مي شود تا اجتماعي تر باشيد. شما با توجه به قيمت لمينت متحرك دندان كه در اين بخش براي شما عزيزان قرار داده ايم مي توانيد قيمت مورد نظرتان را مشاهده و اقدام به خريد كنيد. اين محصول با عناوين اسنپ آن اسمايل، ترو اسمايل و سو اسمايل توليد شده و هر كدام به نوعي كيفيت متفاوتي دارند كه هر كدام را در ادامه به طور كامل توضيح خواهيم داد.

لمينت متحرك دندان اسنپ آن اسمايل

قيمت : ۹۸۰۰۰ تومان

خريد پستي لمينت

لمينت متحرك ترو اسمايل اورجينال

قيمت : ۱۸۰ هزار تومان

خريد پستي لمينت

معرفي لمينت متحرك دندان اسنپ آن اسمايل در داروخانه

اسنپ اسمايل يكي از معروف ترين لمينت ها مي باشد كه چند سالي است به طور گسترده تبليغات انبوهي براي آن شده و مي تواند به عنوان يك لايه دندان محافظتي زيبايي را به شما هديه دهد. اما اين نوع محصول براي افرادي مناسب است كه دندان هاي نامنظم، شكسته و افتاده دارند ولي اگر افتادگي دندان داريد بايد بدانيدكه اسنپ اسمايل نهايت در حد 5 دندان خالي را مي توانيد پوشش دهد و به دليل اينكه خمير كمي دارد اگر دندان هاي كمتري داريد اين مدل مناسب شما نيست. براي خريد و قيمت لمينت متحرك دندان اسنپ اسمايل در داروخانه آنلاين مي توانيد بر روي دكمه خريد كليك و سفارش خودتان را ثبت كنيد.

معرفي لمينت متحرك دندان ترو اسمايل داروخانه

ترو اسمايل نامي آشنا و پر اعتبار كه در دو مدل متوسط و اورجينال در فروشگاه دندان نيش موجود است و با توجه به نوع انتخاب و خالي بودن دندان ها مي توانيد از ترو اسمايل استفاده كنيد. لمينت متحرك ترو اسمايل كه در داروخانه تهيه مي كنيد داراي قالب طبيعي تر به همراه خمير بيشتر دارد و به نسب مدل قبلي حداقل سه برابر خمير بيشتري دارد و به همراه يك چسب سفيد كننده عرضه مي شود. اين لمينت متحرك دندان در داروخانه قيمت براي افرادي مناسب است كه دندان نامنظم، تيره، شكسته و افتاد دارند. اگر دندان هاي خالي در حد 10 دندان خالي داريد مي توانيد از اين مدلها استفاده كنيد. در ادامه قيمت و سبد خريد لمينت متحرك دندان ترو اسمايل در داروخانه را براي شما قرار مي دهيم.

معرفي لمينت متحرك دندان پودري سو اسمايل

لمينت متحرك دندان در داروخانه قيمت نسل جديد لمينت متحرك دندان مي باشد كه دقيقا مشابه ترو اسمايل مي باشد اما با تفاوت اينكه مواد اوليه آن براي قالب زدن به شكل پودر مي باشد. اين مدل تقريبا مشابه نوع قبلي مي باشد و روند قالب زدن آن بسيار آسان مي باشد و اگر بخواهيد زيبايي دندان هاي خودتان را افزايش دهيد مي توانيد با قالب زدن يك لايه محافظتي كاملا شبيه دندان استفاده كنيد و بر روي سطح دندان كامل بپوشانيد. اين مدل مناسب تمام افراد مي باشد. شما براي تهيه اين مدل مي توانيد با مشاهده قيمت لمينت متحرك پودري سو اسمايل اقدام به خريد آن كرده و سفارش خودتان را بصورت آنلاين ثبت نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.