خريد لمينت متحرك دندان

راه اندازي انواع كسب و كار اينترنتي و روشهاي درآمدزايي

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

خريد لمينت متحرك دندان

۲۹ بازديد

خريد لمينت متحرك دندان، لمينت متحرك نوعي كامپوزيت متحرك لايه اي مي باشد كه به طور كامل بر روي سطح دندان قرار ميگيرد كه از طريق قالب مخصوصي كه دارد سطح آن را كامل پوشش مي دهد. كه در دو نوع ترو اسمايل و اسنپ اسمايل توسط تو سازنده معتبر ساخته و توليد مي شوند. هم اكنون اين محصول در دو سطح كيفيتي توليد مي شوند و هركدام را مي توانيد از بصورت جداگانه از فروشگاه لمينت دندان تهيه كنيد.

با توجه به مشكلات مشترياني كه داريم تصميم گرفتيم تا جنس با كيفيت براي آنها تهيه نماييد تا افراد بدون مشكل بتوانند اقدام به عمل قالب زدن زيبايي دندان هاي خود كنند. همانطور كه از نام اين كالا پيداست متحرك يعني قابليت استفاده در مراسم هاي مختلف را دارد و هر زمان كه به آن نياز نداشتيد مي توانيد آن را از روي دندان هاي خود برداريد.

لمينت متحرك دندان اسنپ آن اسمايل

قيمت : ۹۸۰۰۰ تومان

خريد پستي لمينت

لمينت متحرك ترو اسمايل اورجينال

قيمت : ۱۸۰ هزار تومان

خريد پستي لمينت

چند نوع لمينت متحرك دندان در بازار موجود مي باشد؟

در حال حاضر كه اين بخش در حال محتوا گذاري است سه مدل لمينت متحرك در بازار موجود است به نام هاي اسنپ آن اسمايل snap on smile، ترو اسمايل Tru smile، سو اسمايل so smile و هر كدام بنا به سلايق و نوع كاربردي كه دارند توسط افراد و مشتريان مختلف مورد استفاده قرار ميگيرند. اين محصول در سه نوع كيفيت عرضه شده اند و قيمت آنها به نسبت يكديگر متفاوت است و بايد با توجه به دستور استفاده از آن اقدام به قالب زدن آن كنيد.

جنس لمينت متحرك دندان از چيست؟

بعضي از مشتريان به دنبال جنس لمينت متحرك دندان هستند و قبل از خريد مي خواهند بدانند جنس اين محصول چيست؟ جنس اين محصول از يك ماده از خانواده پلاستيك و تركيبي از رزين و سيليكون كه هر دو از نوع بهداشتي كه در براي مصارف پزشكي مورد استفاده قرار ميگيرند ساخته شده است. و هيچگونه مشكلي براي دندان و لثه ها ايجاد نمي كند و با خيال راحت مي توانيد از آن براي دندان هاي خودتان استفاده كنيد.

چرا بايد از لمينت متحرك دندان اصلي استفاده كنيم؟

افرادي هستند كه فعلا نمي خواهند هزينه هاي زيادي براي دندان هاي خود كنند كه بنا به دلايلي مثل عدم زمان كافي، عدم هزينه هاي مالي، مسافرت و … كه هر كدام با توجه به توجيحات خود زمان مناسبي را براي لمينت كردن دندان هاي خود نمي دانند. به همين منظور ميتوانند اقدام به خريد لمينت متحرك دندان اصل كنند و آن را درب منزل يا محل كار دريافت كنند. اين محصول از كيفيت بسيار خوبي برخوردار است و به طور كامل سطح دندان ها را نيز پوشش مي دهند.

چگونه بايد لمينت دندان فرعي از اصلي را تشخيص دهيم؟

لمينت هاي متحرك اصلي اصولا ساخت كشور چين هستند و در سه سطح كيفي ساخته مي شوند و هر كدام بنا به سليقه و نياز مشتري قابل استفاده است. اين كالا كه در بالا به آن اشاره نموديم سه مدل اصلي دارد و نمونه ايراني هم دارد كه از كيفيت پايين تري برخوردار است. اما در نظر داشته باشيد كه بعضي از سود جويان لمينت متحرك را با عنوان آمريكايي به فروش مي رسانند كه عملا دروغ مضحك به مشتريان ارائه مي كنند و لازم است مشتريان از اين موضوع آگاهي لازم را داشته باشند تا قبل از خريد به مشكل برنخورند. لمينت متحرك اصلي در ايران با عنوان آمريكايي وجود ندارد و همه محصولات چيني هستند و در سه سطح ساده، معمولي، حرفه اي توليد مي شوند و هر كدام قيمت متفاوتي دارند كه قبل از خريد مي توانيد با بخش پشتيباني تماس بگيريد و سوالات خودتان را به طور كامل بپرسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.