آموزش سئو سايت

راه اندازي انواع كسب و كار اينترنتي و روشهاي درآمدزايي

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آموزش سئو سايت

۲۱ بازديد

براي شركت در آموزش سئو بايد يك پيش زمينه ذهني در مورد كامپيوتر و اينترنت داشته باشيد. افرادي كه در اين عرصه قدم مي گذارند با چالش‌هايي كه براي اين كار به وجود مي‌آيد آشنا هستند.

اگر در اين صفحه از سايت كاسب باشي قرار گرفته‌ايد قطعا سوالي در ذهن شما پيش آمده كه هرچه سريع تر ‌ميخواهيد بدانيد كه سئو چيست؟ به زبان ساده و توصيف عبارت “SEO” از سه كلمه Search Engine Optimaize تشكيل شده و به معناي پرشين مي‌شود بهينه سازي براي موتور جستجو، البته اگر بخواهيم به معناي مفهوم كلمات پي ببريم. بهترين است معنايي تجربي كه ما به آن رسيده‌ايم را مورد تفهيم شما عزيزان قرار دهيم. با توجه به تجربيات بدست آمده سئو به معني ايده پردازي، بازي با كلمات كليدي و نوشتن محتواي با كيفيت و چيدمان كلمات كليدي در متن محتوا به گونه‌اي كه به جملات آسيب نرساند. از سال ۲۰۱۲ زمانيكه گوگل اعلام نمود هوش مصنوعي خود را وارد مدار جستجوي خود كرده اين حدس زده مي‌شد كه يك روزي ربات‌هاي گوگل دقيقا مثل يك انسان رفتار كنند.

پس حتما هوش مصنوعي گوگل را براي انجام امور فعاليت خود در نظر بگيريد، چون دقيقا قسمت‌هاي مهم سايت را تجزيه و تحليل كرده و سپس رتبه سايتتان را مشخص مي‌كند. ايده يابي يكي از مهمترين نكات كليدي در سئو سازي سايت است چون ايده‌ها باعث توليد محتواي حرفه‌اي شده و هرچقدر بتوانيد كلمات كليدي را با جملات خلاقانه بنويسيد ۱۰۰% در روند رتبه‌گيري سايت تاثير گذار خواهد بود. هز زمان در مورد خلاقيت صحبت مي‌كنيم كاربران فكر مي‌كنند كه بايد كاري خيلي خاصي انجام دهند اما اينطور نيست! منظور از ايده و خلاقيت يعني عناويني جذاب حرفه‌اي بنويسيد و محتوا را متناسب با عنوان توصيف كنيد. مثل “مهمترين نكات جذاب در آموزش سئو سايت” به همين راحتي با بازي كلمات مي‌توانيد ايده‌يابي كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.